Friday, December 10, 2010

Sampai bile?

Salam Muharram pada semua umat islam..
setiap tahun untuk tiga tahun kebelakang ini..saya mempunyai satu azam yg tidak tercapai2 huhu..sampai bile agaknye ia akan berlarutan?saya sendiri dah tak sanggup tapi masih tiada kekuatan untuk membetulkan semua keadaan..Ya Allah berilah hambaMu ini kekuatan untuk membetulkan segalanya..

Hanya Kau yg tahu betapa hancurnya hati ini setiap kali melakukan itu pada org2 yg penting dan yg aku sayang dunia akhirat..dari mana agaknya harus aku mulakan hurmm bingung dan buntu rasanya..

Kerana itu lah aku memilih untk berjauhan walaupun rindu dendam yg sgt mendalam dijiwa ini..kerana jika tidak makin byk ia akan berlaku..aku berharap suatu masa nant aku akan mendapat kekuatan itu dan membetulkan segala2nya..amin..

0 song for my lyrics: